• web
  • data
  • strategy
  • digital
  • UI & UX
  • e-commerce
  • RPA
  • awesomeness
Pre-loading experience ;)
De vertaling van je DNA
Branding

Branding sluit aan bij wat je doet.

De kern van het verhaal. Wat is je DNA? Wie ben je? Waar sta je voor? Je waarom. We kunnen je bestaande strategie uitdagen of in merksessies doordringen tot de essentie. Die is wat ons betreft altijd authentiek, relevant en onderscheidend. Dat is de enige manier om nog door te dringen tot kritische doelgroepen die dagelijks worden overspoeld door merkboodschappen.

Wij maken het beter.

Een succesvolle huisstijl branding is als het kleden van een bedrijf. Net zoals kleding de eerste indruk wekt bij een ontmoeting, bepaalt de huisstijl hoe een bedrijf wordt gezien. Het is de manier waarop een bedrijf communiceert met de buitenwereld en zichzelf presenteert. Een huisstijl bepaalt dus de uitstraling en de herkenbaarheid van het bedrijf. Het is als het ware het visitekaartje van een bedrijf. Een goed ontworpen huisstijl past bij de identiteit en visie van het bedrijf. Het creëert een vertrouwd gevoel bij potentiële klanten en zorgt voor herkenning bij bestaande klanten. Een bedrijf kan zich met behulp van een sterke huisstijl branding onderscheiden van concurrenten en een professionele uitstraling neerzetten.

Een duidelijke uitstraling.

Design gestript tot de essentie. De buitenkant zit de binnenkant als gegoten, als een maatpak. Wars van trends. We geloven in tijdloos en minimalistisch design met een lange toekomst. Maar voor het zover is gaan we eerst de breedte in, en dan de diepte. We werken van een longlist naar een shortlist en geven klanten graag een kijkje in de keuken. Je visuele identiteit leggen we vast in een brand manual of style guide. Een praktisch werkdocument voor iedereen die aan de slag gaat met je merk. Intern en extern. We houden rekening met gebruik in alle belangrijke kanalen, van website tot social en van film tot brochure.

Interactie door op te vallen.

Opvallen opent de deur voor interactie. Branding uit zich op duizend manieren. We leveren wat nodig is om je merk of organisatie verder te helpen. Soms is dat een brand book waarin je visuele identiteit tot in detail vastligt. Maar het kan ook een website of mixed reality toepassing zijn, die je doelgroep prikkelt tot er kippenvel ontstaat.

Het overbrengen van je boodschap.

Wat wil je nu echt zeggen? Hoe ga je dit zeggen? Op welk medium? En welke beeldtaal spreken we? Voordat we deze vragen beantwoorden, bouwen we op het strategisch fundament een messaging house. Het dak is de overkoepelende boodschap waaronder verschillende boodschappen of pmc’s gehuisvest zijn. Vervolgens maken we de stap naar een sterk visueel communicatieconcept of een herkenbare crossmediale campagne. We geloven niet in standaardmerken noch standaardoplossingen

Bekijk ook onze andere Business oplossingen:

Jouw business blijft in beweging.

Gaan wij samen bouwen aan jouw business?