Pre-loading experience ;)
Een webshop is ervoor gemaakt om online te kunnen verkopen. Door een zo goed mogelijke klantervaring te bieden in deze verkoop, zorg je voor klantenbinding en loyaliteit. Hierbij is het samenbrengen van de juiste systemen van groot belang. Wij werken om deze reden niet met een vast systeem, maar zorgen altijd voor een oplossing op maat. Zo richten wij het CMS systeem in dat zo goed mogelijk aansluit bij jouw bedrijfsbehoefte.
Een webshop is niet binnen 1 dag gemaakt. Het is altijd een combinatie tussen jouw doelgroep, merkpositionering en visie. Om de online omgeving zo goed mogelijk te maken, gaan wij altijd in gesprek met onze klant. Hoe slimmer wij worden over jouw business, hoe beter wij jou kunnen helpen.
Een eerste brainstormsessie is daarom erg belangrijk. We spreken samen de wensen door en geven tips om jouw online omgeving naar een volgend niveau te brengen. Hierdoor zorgen wij ervoor dat we jouw bedrijf snappen en waar de belangrijkste pijlers binnen jouw bedrijf liggen. Dit gaan wij vervolgens vertalen in een eerste opzet. Hierin zorgen wij voor een passend design van de webshop en voegen wij alle aspecten toe die belangrijk zijn. Vervolgens gaan we weer samen naar de webshop kijken. Hierin maken we samen beslissingen welke kant we op moeten gaan. Doordat wij blijven samenwerken, zorgen we voor de beste combinatie. Jij hebt natuurlijk de meeste kennis van jouw bedrijf, en wij vertalen die naar een converterende webshop omgeving.
Veel klanten zien een online omgeving als een extra verkoopkanaal. Wat wij ze vaak vertellen is dat het een integraal onderdeel wordt van het bedrijf. Een webshop zorgt namelijk voor automatisering voor je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een automatisering van alle verkooporders naar je boekhouding, het implementeren van een chatbot voor de klantenservice. Wij zorgen niet alleen voor een systeem, maar begeleiden jou ook in het optimaliseren en verbeteren van je bedrijf. Een webshop staat hiervoor centraal, en verbindt alle afdelingen binnen jouw bedrijf. Zo hoeft je klantenservice door content op de webshop minder vragen te beantwoorden, is de voorraad altijd real-time inzichtelijk en worden leads automatisch opgevolgd. Terwijl je alles bestuurt vanuit je webshop. En dat allemaal in jullie eigen beheer. Het is tenslotte jullie webshop.