• web
  • data
  • strategy
  • digital
  • UI & UX
  • e-commerce
  • RPA
  • awesomeness
Pre-loading experience ;)
2024E-Commerce Branding, Strategy
HARIS
HARIS is thuis zijn. Een plek waar jij jezelf kunt zijn en tot rust kunt komen. HARIS maakt meubels die jij zelf samenstelt via de door ons gemaakte webshop. Ze houden niet van standaard meubels en geven daarom een unieke twist aan deze ontwerpen. Alles is uniek. Wij denken buiten de kaders van standaard meubel werk.

Resultaat

E-Commerce
Strategy
Channel Marketing
Fotografie

Online aanwezigheid gecombineerd met een gezonde dosis commerciële ondernemerschap. Je vind dit direct terug in de uitvoering van dit werk. Meerder campagnes op basis van onze data hebben er voor gezorgd dat dit merk een ongekende lancering heeft gekregen. Verkopen via 2 online webshops en diverse kanalen zoals, BOL.com, FonQ, Kaufland en VTwonen brengen een gezonde flow aan klanten en omzet.
En dit volledig geautomatiseerd.
Goed gelukt!

Nieuw merk,
Nieuwe aanpak.

De kernwaarden van HARIS zijn leidend geweest in de positionering. Al snel werd duidelijk dat de persoonlijke kant voor de klanten een belangrijke rol speelt in het bedrijf. HARIS staat al jarenlang bekend om z’n bijzondere collectie tafels. Dat zie je ook terug in het interieur van deze winkel. Kleuren van nu. Materialen die anders zijn dan je verwacht. En gedurfde keuzes, die toch heel prettig en warm aanvoelen.

Online met
de beste techniek.

Ook de website had een harde reset nodig. Het ontwerp is vanzelfsprekend in lijn met de huisstijl. Daarnaast hebben we alle communicatie voor onze rekening genomen en alle teksten herschreven in begrijpbare taal. Met duidelijke call to actions sturen we aan op contactmomenten om zo leads en winkelbezoeken te genereren.

Jouw business blijft in beweging.

Gaan wij samen bouwen aan jouw business?

WebsiteBrand IdentityStrategy
Xperthealth